Info om havna, gjesteplasser, vær og drivstoff

Gjesteplass

Harstad båtforening har 6 gjesteplasser. Du kan sidefortøye ytterst på hver bryggepir.

Her har du tilgang til strøm og vann. Vi har også tankanlegg for diesel/bensin innerst i havna.

For å få tilgang til nøkkel må du ringe et av de telefonnumrene som står på listen ved siden av kodeboksen(nøkkelen legger du tilbake i kodeboksen når du drar). Nøkkelen passer til døra ut til alle bryggene. Den passer også til Karlotbrygga der det er tilgang til toalett, dusj og kafferom med komfyr, microbølgeovn, oppvaskmaskin etc.

På veggen ved garasjen ved båtslippen henger det en grå postkasse, hvor du finner skjema og konvolutt. Konvolutten med penger og utfylt skjema putter du i sprekken ved siden av det runde hullet.

Alternativt betale inn via nettbank til kontonr: 4730 09 41474, eller aller enklest ved bruk av VIPS til 10 90 52

Det koster 100,- kr pr døgn inkl. strøm

Været

Her finner du spådommene om været i Harstad.

Været i Hagan

Værvarsel for Harstad

Drivstoff

harstad-drivstoff-bilde.jpg

Harstad Båtforening har anlegg for fylling av bensin og diesel fra flytebrygga innerst i båthavna i Hagan. Fylling startes fra kortautomat på land.

NB! Det er ei vendekran ved selve pumpeautomaten på land ift om man skal fylle ute på flytebrygga eller fra selve pumpeautomaten på land.

Gjeldende pumpepris pr 29/5-2023:

Blyfri bensin kr.21.05

Avgiftsfri diesel kr.15.05